понеделник, 27 януари 2014 г.

размисли и страсти, по-скоро само размисли

побърквам се от учене хора
или по-скоро от мисълта, за това, че трябва да уча, но в действителност НИЩИЧКО не правя. не знам, просто съм кралица на отлагането на всичко за последния момент и не мога да разбера ЗАЩО. тоест, да, появяват се някакви по интересни неща на хоризонта от учене по социология, но като цяло ЗАПОЧНАХ ДА ГЛЕДАМ НОВ СЕРИАЛ подягодите. по време на сесия. НА ПЪРВАТА МИ СЕСИЯ.
дададад, както и да е :D
наскоро гледах отново амели < 3 и се разхождах насам-натам и чудеса.
времето е ужасно иначе. мокро и кишаво и ужасно и БРРР
искам слънчицее ;c. дори вчера си мислех за това как ще ходя на море. да, знам, че е януари, обаче ми се ходи на море да се плацикам във водата и да се заровя в пясък и да.
също много ми се ходи на някакъв готин концерт примерно ревю ;3 ще бъде супер суперсупер.
а и имам ново нещо в ту-ду листа преди да стана на 20. да размазвам хората на джаги! а другото е да се науча да карам колело не знам дали съм го споменавала тук, та за всеки случай.
а и достигнах до извода, че имам нужда от повече снимки на живота ми. попринцип не обичам да се снимам изобщо, обаче в крайна сметка си остават някакви спомени и.. да, имам нужда от повече снимки, за да запомням повече моменти.
не, че мисля, че снимка е нужна за да запомниш момента, обаче сега например, като разглеждам снимки от преди 2-3 години и все едно за някакви секунди успявам да изпитам същото нещо, което съм изпитвала тогава. в смисъл, снимките са хубаво нещо.

Няма коментари:

 
Blogger design by suckmylolly.com